Info & Comenzi: 0244 543 543
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Mojo


Va rugam sa alegeti o data de CheckIn si CheckOut pentru a vedea preturile.

Descriere

Hotel de 3* in zona Piata Unirii din Bucuresti. Hotel MOJO este amplasat intr-o zona linistita dar care permite turistilor sa ajunga in cateva minute in Piata Unirii si in alte zone de interes din capitala, mai exact situat la intersectia Bulevardului Corneliu Coposu si Calea Calarasi.

Amplasarea este potrivita pentru o vacanta sau o excursie de weekend ori pentru vizite business. Cladirea dispune si de spatii amenajate pentru organizarea de conferinte si seminarii, restaurant unde se poate manca, dar si un bar.
Facilitati generale: restaurant, receptie cu program non-stop, acces gratuit la internet WiFi. Hotelul are camere de familie.

Camerele single, cu o suprafata de 13 mp, avand in dotare un pat matrimonial cu dimensiunea de 160 - 200 cm, sunt echipate cu TV, conexiune wireless gratuita la internet, control individual al temperaturii in camera, telefon si seif.

Spatii linistite si armonios imbinate, camerele duble sunt dotate cu TV, conexiune internet wireless gratuita, control individual al temperaturii, baie cu cada uscator de par, oglinda pentru cosmetica.
Camerele Twin cu o suprafata de 37 mp, sunt prevazute cu doua paturi si zona prevazuta cu canapea extensibila 140 - 200 cm, minibarul, TV-ul si conexiunea la internet wireless gratuita, sunt alte facilitati pe care camera le pune la dispozitie.Suita deluxe - Cu o suprafata pornind de la 48 mp, ofera o zona de relaxare cu canapea extensibila de 140 cm, TV si conexiune wireless gratuita la internet. Paturile din dotarea camerelor, de tip matrimonial, dispun de saltele speciale ce confera odihna perfecta.
Restaurant si Bar
Hotelul dispune de restaurant cu specific romanesc cu servire rapida si la standarde inalte. Capacitate maximum de 100 persoane.

Conferinte si Evenimente Mojo Hotel pune la dispozitia turistilor sai 2 sali de conferinta, special amenajate si echipate pentru organizarea cu succes a oricarui tip de eveniment: conferinte, congrese, programe de team building, prezentari, workshopuri, receptii, dineuri.
Sala situata la demisol are 100 de mp si se pot organiza evenimente cu pana la 60 de persoane.
Sala situata la etajul 5 are 150 de mp si pot organiza evenimente cu pana la 90 de persoane

Nu se permite accesul cu animale de companie.

Facilitati

Bar
Camere nefumători
Recepție 24h
Cameră depozitare bagaje
Cafenea
Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostri sau de pe site-urile de prezentare ale acestora.
Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii.
Zilnic incercam sa actualizam aceste informatii dar nu garantam ca sunt complete sau ca nu contin erori. Va recomandam sa cereti informatii actualizate consultantilor nostri sau sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare.

Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment.
Oferta instant! Sună și primești imediat detalii despre vacanta ta.

0244 543 543

Locatie

Cerere oferta

Nu ai găsit în magazinul nostru online ceea ce îți dorești? Completează formularul de mai jos și îți vom transmite cea mai bună ofertă conform dorințelor tale.








Va informam ca atunci cand ne contactati utilizand formularul de cerere de oferta, colectam din partea dvs urmatoarele date cu caracter personal: nume, prenume, e-mail, numar de telefon si ip. Daca nu furnizati informatiile obligatorii solicitate in formular, nu-l veti putea trimite, astfel incat nu vom putea primi solicitarea dvs. Prin accesarea butonului TRIMITE CEREREA, va dati acordul sa colectam din partea dvs aceste date cu caracter personal.