Info & Comenzi: 0244 543 543
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

CARIERE

Suntem agenția (echipa) de turism nr.1 în Prahova și de dorim mereu colegi noi, cu același obiectiv.

Dacă și tu ești la fel ca noi, o persoană dornică de performanță, te invităm să faci parte din echipa noastră. Fie că ești student sau ai deja experiență, la noi vei găsi locul de muncă pe care ți-l dorești. Vrei să-l descoperi? Trimite-ne acum CV-ul tău pe adresa de mail resurse_umane@bibi.ro!


POSTURI DISPONIBILE:

Agent Vânzări Online București și Ploiești

Cerințele postului

Efectuarea activității de vânzare a tuturor serviciilor agenției

Agentul de vânzări se va ocupa în special cu prospectarea pieței turistice, promovarea directa și vânzarea produselor turistice promovate de companie, vânzarea polițelor de asigurare, încheierea contractelor cu clienții. 

Efectuarea rezervărilor, urmărirea încasărilor, precum și administrarea sau transmiterea documentelor specifice către contabilitate sau alte departamente.


Responsabilități: 

- Tratează  cererile venite prin canalele on-line (chat, site, facebook, instagram, mail s.a.), apeluri telefonice dar si cererile venite din off-line, daca este cazul, le analizeaza și face recomandări privind destinațiile și obiectivele turistice și conduce procesul până la vânzare, respectând obiectivele departamentului;

- Participă la promovarea on-line a produselor turistice, împreună cu departamentul de marketing;

- Face propuneri de îmbunătățire a site-ului, prin promovarea ofertelor agenției;

- Optimizează conținutul de pe canalele on-line (Site/ Facebook/ Instagram s.a.) pentru a simplifica căutarea clienților și a face interacțiunea mai prietenoasă;

- Asigură asistență on call pentru situațiile de urgenșă, în cazul în care clientii au nevoie de ajutor;

- Consiliază clienţii despre ofertele agenţiei (inclusiv pe e-mail şi telefonic), stabileste împreună cu acestia destinația, modalitatea de transport, data, tipul de asigurare și alte detalii legate de călătorie;

- Detaliează pachetul de servicii turistice și stabilește tariful final;

- Prezintă clienților contractul cadru, negociază clauzele contractuale (daca este cazul), verifică completarea corectă a tuturor documentelor necesare și semnează contractul impreuna cu aceștia;

- Emite documente fiscale (facturi, chitanţe, bon de comandă) în urma vânzării serviciilor, conform regulamentelor si procedurilor agentiei;

- Urmăreşte desfăşurarea programelor turistice şi rezolvarea eventualelor probleme;

- Verifică și solutionează, in limita competențelor, reclamatiile clientilor;

- Participă la pregătirea târgurilor de turism si reprezinta firma la acestea;

-  Răspunde pentru ordinea şi corectitudinea datelor înregistrate în documentele gestionate.

Ești interesat de acest job? Trimite un CV pe adresa resurse_umane@bibi.ro


Specialist Marketing Online

Cerințele postului
- Experiența de cel puțin 1 an în marketing online, SEO;
- Pasionat de Social Media si mediul online, în general la curent cu cele mai noi metode și trend-uri în marketing-ul online;
- Cunoștințe de marketing online, Google Analytics, PPC (Facebook Ads, Google AdWords), Content Marketing, Email Marketing, Social Media, Copywriting și Web Analytics;
- Experiență în Photoshop, Illustrator și InDesign
- Exprimare corectă în limba română, atât verbal, cât și în scris;
- Persoana dinamică, entuziastă, creativă, cu inițiativă, capabilă să lucreze în echipă și să fie de asemenea orientată către rezultate; 
- Demonstrează capacități de analiză și sinteză, precum și viziune strategică; capabil sa coordoneze mai multe proiecte simultan;

 

Descrierea jobului

- Vei planifica, implementa și monitoriza campanii de marketing online;
- Vei optimiza site-urile prin campanii SEO on-page și off-page;
- Vei administra site-urile companiei;
- Vei analiza și identifica modalități de îmbunătățire, optimizare a ratei de conversie și a experienței clienților online;
- Vei analiza piața de turism și vei identifica cele mai potrivite canale de comunicare;
- Vei optimiza costurile și vei urmări constant performanțele campaniilor;
- Vei crea bannere pentru site și pentru paginile de social media
- Vei promova în social media diverse activități ale companiei, prin bloguri, postări de articole etc  

Ești interesat de acest job? Trimite un CV pe adresa resurse_umane@bibi.ro


Specialist Content Social Media

Cerințele postului
- Experiența de cel puțin 1 an în activitatea de content marketing și copywriting;
- Cunoștințe foarte buna de limba română și engleză 

- Persoană organizată și atentă la detalii;

- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbala, pasionat de sensul cuvintelor "care vând";

- Creativitate și originalitate pe conținut, în conformitate cu direcția de comunicare a brandurilor companiei;

- Munca în echipă, alături de departamentele de achiziții și vânzări

- Posibilitatea de a gestiona cu ușurință mai multe activități în paralel

- Abilitatea de a lucra în ritm alert și de a respecta deadline-urile

- Cunoștințe minime SEO

- Cunoștințe Photoshop, Illustrator sau InDesign, reprezintă un avantaj


Descrierea jobului

- Vei scrie texte originale și bine documentate despre destinații turistice din țară și străinătate
- Vei administra prezentările și textele din site-urile companiei

- Vei face conținut pentru postările pe social media și pentru materialele de prezentare print

- Vei administra blogurile companiei

- Vei organiza și monitoriza concursurile pe rețelele de socializare

- Vei participa activ la implementarea planurilor de marketing, în colaborare ce restul departamentelor

Ești interesat de acest job? Trimite un CV pe adresa resurse_umane@bibi.ro


Colaborator HBA

Cerințele colaborării

- Experienta min 6 luni în turism;

- Experiență în vânzări (profil hunter);

- Portofoliu de minim 400 de clienți;

- Acces la un SRL sau PFA pentru încheierea contractului de colaborare;

- Timp alocat zilnic acestei activități.

Descrierea colaborării

Ai lucrat in trecut într-o Agenție de turism, unitate de cazare, ONG, obiectiv turistic?

Ai un portofoliu de potențiali clienți si aptitudini dovedite de vânzător de succes?

Ai timp liber pe care vrei sa-l folosești pentru a câștiga un venit suplimentar din pasiunea pentru turism si te motivează ideea de a fi antreprenor / freelancer într-un acest domeniu?

Dacă DA, avem o oportunitate faină  pentru tine!

Anul acesta am lansat proiectul BIBI HBA, ce se desfășoară la nivel național, proiect dedicat tuturor persoanelor pasionate de turism, care au PFA/ SRL, abilitați de vânzare, timp pe care îl pot dedica acestei activități, un portofoliu de clienți către care poți trimite cele mai bune oferte de pe “rafturile” noastre. :)

Ce iți oferim noi?

Parteneriat in care vei avea acces la:

  • cataloagele noastre online pe care le poți personaliza cu numele, numărul si adresa ta de e-mail, le poți printa sau trimite virtual pe mail, whats app sau social media;
  • la sistemul de rezervări pentru a verifica destinații, disponibilitate si tarife;
  • la toate departamentele noastre(marketing, vânzări, achiziții, legal, IT) pentru a crea împreună cele mai bune pachete pentru clienții tai si a te ajuta in promovare si vânzare;
  • suport din partea echipei noastre;

 De ce ai tu nevoie?

Motivația de a avea un venit suplimentar lunar din pasiunea ta pentru turism;

Portofoliu minim de 500 de clienți;

Skilluri dovedite de vânzare;

In prezent, sa nu fii angajat într-o agenție de turism.

SRL sau PFA, ca sa poți factura comisionul realizat.

 Care sunt beneficiile tale si de ce sa te alături echipei noastre?

  • Vei rămâne in continuare expertul in vacante și călătorii pentru clienții și prietenii tai;
  • Iți vei face singur agenta fiecărei zile, beneficiind de un program flexibil;
  • Nu ai nevoie de un sediu la strada, vei munci din orice locație îți dorești;
  • Nu ai de achitat alte taxe administrative;
  • Împărțim 50/50 valoarea comisionului înregistrat.

 Daca iți suna bine aceasta colaborare, te încadrezi in criteriile de mai sus si iți dorești sa continui călătoria in aceasta minunata industrie, nu mai sta pe gânduri si hai sa ne cunoaștem!

 Hai si tu in echipa BIBI HBA 1000!  

Ești interesat de această colaborare? Trimite un CV pe adresa resurse_umane@bibi.ro



Specialist Achiziții

Cerințele postului
Agentul de turism pentru achiziții încheie contracte cu furnizorii, participă la  alcătuirea produselor turistice și menține permanent în actualitate datele din sistemul de rezervări, participă la administrarea și transmiterea documentelor specifice către contabilitate (sau alte departamente).

Obiectivele postului

Realizarea de pachete turistice competitive și profitabile, introducerea în sistemele de rezervări și urmărirea vânzării acestora.

Relații ierarhice

- Agentul se subordonează șefului de departament, iar în lipsa acestuia, directorului comercial.
- NU are subordonați.
- Colaborează cu toate celelalte departamente ale firmei.
- Înlocuiește pe colegii din aceeași poziție ierarhica și pe șeful direct (cu răspunderi limitate).
- Este înlocuit de șeful direct și/sau de alt coleg - agent de turism.

Relații de reprezentare: 

Reprezintă firma în relațiile de lucru cu furnizorii şi alte firme colaboratoare, în problemele privind activitatea de turism; 

Descrierea jobului

Participă la achiziția de camere cu alocații în sistemul de rezervări și la obținerea de tarife competitive pe piața și in condiții contractuale cat mai avantajoase, dar și la obținerea de facilitați exclusive.

- Implementează în sistem datele din contracte.

- Urmărește termenii de derulare a contractelor și vânzarea produselor

- Urmărește desfășurarea programelor turistice şi rezolvarea eventualelor probleme;

- Urmărește permanent îmbunătățirea relațiilor contractuale cu furnizorii deja existenți 

- Promovează sistemul de rezervări în rândul unităților de cazare.

- Emite documente fiscale atunci când este cazul.

- Urmărește evoluția prețurilor noastre în raport cu prețurile concurenței și intervine pentru modificări de contract daca este cazul; 

- Asigură transmiterea exactă şi în timpul stabilit a datelor şi informațiilor  între  departamentele firmei;

- Participă la pregătirea cataloagelor, la pregătirea și desfășurarea acțiunilor de promovare (workshop-uri, infotrip-uri..);

- Participa la pregătirea târgurilor de turism și reprezintă firma la acestea;

- Informează șeful direct despre problemele care apar în desfășurarea activității;

- Răspunde pentru ordinea şi corectitudinea datelor înregistrate în documentele gestionate

- Respectă prevederile cuprinse în regulamentul intern al firmei

- Execută şi alte activități,  în baza competențelor profesionale, la solicitarea șefului direct sau a directorului firmei

Ești interesat de acest job? Trimite un CV pe adresa resurse_umane@bibi.ro